Az Aqualing Kft. számára fontos, hogy a viszonteladóink és kivitelező partnereink ügyfelei, vevői elégedettek legyenek az általunk forgalmazott termékekkel, ezért garanciális ügyintézés és a szervizháttér kiemelt terület cégünknél.
A garancia idő nagykereskedések esetében minden esetben az átvételtől számított egy év.
A garanciális ügyintézési igényt emailben vagy telefonon lehet indítani a lenti elérhetőségeken. Az ügyintézés keretében lehetőség van a termék cseréjére, alkatrész hiány pótlására vagy javításra.
Az AqualingPro értékesítési láncában három fontos szereplőt határoz meg a jogszabály:
Eladó / forgalmazó /Gyártó: Az Aqualing Kft., a termékek importőre vagy gyártója, és viszonteladók, kivitelezők felé értékesítője.
Vevő: Az a cég vagy vállalkozás, mely a terméket megvásárolja, tovább értékesíti vagy beépíti.
Fogyasztó: Az a személy, aki a terméket használja. Csak természetes személy lehet. A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
Jótállási jegy
Minden esetben a viszonteladót terheli a vevője (fogyasztója) felé a jótállási kötelezettség teljesítése. A viszonteladó vállalkozás az, aki a fogyasztóval a jogi értelemben szerződik. Ez akár elektronikus jótállási jegy formában is megtehető. Fogyasztó részére elektronikusan átadott számla jótállási jegyként is elfogadható, ha tartalma megfelel a rendelet jótállási jegyre vonatkozó előírásainak is. A jótállás (garancia) ideje a termék árától függ, és sávosan emelkedik.
Mikortól kezdődik a jótállási idő?
- Akkor, amikor a viszonteladó a terméket átadta a fogyasztónak, vagy részére beépítette azt
- Ha az üzembe helyezést a viszonteladó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napjától
- Ha a fogyasztó a terméket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a termék átadásának napja lesz.
Szervizigény
A jogszabályok pontosan rögzítik, hogy milyen jellegű, terjedelmű, ill. tömegű termékek esetén kell helyszíni szervizt biztosítani. A nem ebbe a kategóriába tartozó termékek meghibásodása esetén a terméket az Aqualing Kft. központi telephelyén lévő szervizbe kell eljuttatni. A javított készülékeknél, termékeknél a jótállási idő meghosszabbodik a hiba bejelentéstől számítva azzal az idővel, amely alatt a vásárló a terméket a meghibásodás miatt nem használhatta.
Garanciális ügyintézéshez szükséges elérhetőségek:
Telefonszám: +36 1 144 54411
Email cím: ugyfelszolgalat@aqualing.hu